donderdag 1 september 2011

Strijkarm gekregen, wél met resultaat - laatste wasje

Poeh hee! Als ik opgemeten had hoeveel meters stof ik de afgelopen dagen gestreken heb zou ik zo in het quiness-book-of-records hebben gekund. Méns wat een klus. Gisteren nog een laatste doos met restjes stof uitgezocht, de lichte stofjes maar gelijk in de machine gedaan en vanmorgen de helft gestreken tot ik er echt genoeg van had. De donkere en felgekleurde lapjes liggen nog voor de machine, ik durf hem niet meer aan te zetten. 

Maar... het resultaat is verbluffend. En ik kan nu knippen en naaien wanneer ik zin heb, hoef niet eerst te wassenen te strijken, alles ligt klaar en er is al veel geknipt. 
En voor mezelf én voor de Comfort Quilts kan ik me nu heerlijk uit gaan leven, kijk maar naar de stapel die klaar ligt voor blokjes, de stapel in het "gewassen-en-gestreken-kastje" en de doos met blokjes waarvan de stapeltjes elke dag een beetje hoger worden. 
Ik zie al -tig dekens verschijnen. Jij ook?
Eén ding weet ik zeker; ik ga de Marktplaats voorlopig blokkeren. Levensgevaarlijk al die advertenties met lapjes in de opruiming omdat mensen ze niet meer willen. Kastje vol, strijk-arm gekregen (weer eens wat anders dan een tennis of muis arm...) en nu eerst een paar dekens in elkaar knutselen. Tot gauw!

Groetjes Karin Robberse

Geen opmerkingen:

Een reactie posten