maandag 12 september 2011

Comfort Quilt - Next one please!

Ja hoor, alweer met de volgende deken begonnen en toen ging; ring... de voordeurbel... een grote boodschappentas vol coupons voor het ComfortQuilt project, zomaar gratis, iemand wilde het weg doen en degene die dit bij me bracht stak daar nog net op tijd een stokje voor... daar weet ik wel iemand voor...
 Thank you Hilde!
Wow! Zie je dat! Tot de bodem gevuld met coupons in allerlei kleurtjes en materialen. Ik ga even helemaal niet denken aan wassen en strijken maar gewoon even genieten van de stofjes en de kleurtjes en ik denk dat dit een no-excuse tas wordt voor wie wél mee wil doen maar geen stofjes heeft. No problemo, stofje uitkiezen? Alleen nog even wassen en strijken en in blokjes van 12x12 knippen. Wie wil?

En dit is mijn werktafel voor vandaag:
10 setjes van 16 blokjes stof in creme en wijnrood mix, om en om op een stapel, eentje is er al aan elkaar gezet; one down, 9 to go!
Heb er weer zin in! En zal weer naar Ikea moeten binnenkort, want ook deze dekens hebben een vulling nodig...

En 5 uur later:


groetjes Karin Robberse
www.2precious.nl

Geen opmerkingen:

Een reactie posten