zaterdag 28 januari 2012

3 Down, Lots and Lots to go...

Weer 3 quilts klaar, eentje al op de plaats van bestemming aangekomen, 2 nog te geven. Die 2 worden uitgereikt via het Vlinderteam aan een jongen en een meisje. De foto van de meisjes quilt volgt hoop ik nog, was afgelopen maandag mijn camera vergeten mee te nemen...

Jongensquilt, gemaakt door Marja:
En ik krijg net nog een foto van de meisjes quilt van Marja doorgemaild, dus die kan hier nog mooi even tussen;
Lief he? Die kleurtjes! Je zou er toch zó zelf onder kruipen...
Eerder blogde ik de lapjes al die ik had uitgezocht voor de volwassen deken, ik zet ze nog even op een rijtje; van lapje naar Quilt naar het woon-Comfort...
Hoe mooi past dat bij het interieur en hoe blij is de ontvanger van de Quilt! En dat maakt ook weer dat je gewoon door gaat. De afgelopen weken (maanden?) weer allemaal lapjes verzameld, gewassen en gestreken en de bergen stof bleven hier maar aangroeien... nu is het weer tijd om te gaan snijden. Als ik alleen al naar die stapels kijk gaan mijn handen al zeer doen, maar ja... het moet toch gebeuren... Krijgt iemand na het lezen van dit blog acuut zin om mee te helpen? Mail dan gerust, dan neem ik morgen wat lapjes voor je mee...

De stapels:
Wat ik de afgelopen dagen al gesneden heb en let dan ook vooral op noodzakelijke bekers koffie en de tekst die je dan ook wel nodig hebt om deze mega klus weer te klaren zodat er nog tientallen dekens kunnen gaan volgen...

"All things bright and beautiful,
All creatures great and small,
All things wise and wonderful,
The Lord God made them all."
Cecile Frances Alexander
En dan nog alle restjes... afstand doen van restjes blijft moeilijk... één berg met stukjes waar ik misschien nog wel weer Crazy Patchwork mee kan maken en die dus nog niet weg mag:
En ja, dan uiteindelijk toch nog wat afval...
maar ik moét bekennen... met pijn in mijn hart... erg he....

groetjes Karin
www.2precious.nl

Geen opmerkingen:

Een reactie posten