donderdag 25 augustus 2011

Idee Comfort Quilt - Optie kleed of deken

Net onderweg in de auto van Soest naar Baarn een "briljant" idee (moest even wat afleiding hebben...) uitgedacht; een optie-deken. Alle ideeën die in mijn hoofd "zwemmen" uitwerken in 12x12 of 22x22 cm en die samen voegen tot één deken. Een deken of wandkleed, is makkelijker met laten zien, met allerlei opties. Als ik roep: "Alles mag, borduren, textielstiften enz..." dan dénk ik dat er bij anderen, net zoals bij mij, allerlei ideeën in hun hoofd spontaan ontstaan. Ik realiseer me eigenlijk zelden dat dat dus niet zo bij anderen hoeft te werken zoals dat bij mij werkt. Mijn hoofd is een soort kauwgomballen automaat, gooi er een muntje in, trek aan de handel en de ideeën komen er vanzelf uit rollen, soms meer dan je lief is. Die handel heb ik zo vaak over laten halen door mensen die er gebruik van wilden maken en ik liet alles toe. Dat doe ik niet meer. Alleen God mag dat nog doen. Alleen Hij mag zeggen welke kant het op gaat, welke ideeën Hij waarvoor wil gaan gebruiken. Hij heeft ze er in gelegd en ik wil ze heel graag nu alleen nog zinvol (en dat is het als je het voor Hem doet) gaan gebruiken.


En dat "Comfort Quilt optie-kleed" vind ik een goed idee om anderen aan ideeën te helpen zodat we weer beter kunnen samen werken. En dat wil God, samen werken aan het uitdelen van Zijn liefde voor anderen die Zijn liefde óók zo heel hard nodig hebben!

groetjes Karin
www.2precious.nl

Geen opmerkingen:

Een reactie posten