zaterdag 13 augustus 2011

Comfort Quilt 3

Ja ! Ze zijn af ! En ja.... ik weet het, ik had best wat vrolijker mogen kijken... Enfin, de eerste 3 dekens zijn klaar! Eén voor mezelf (die heb ik nog niet op de foto gezet, die hou je tegoed) en 2 dekens voor anderen. Van de rood-geel-roze weet ik de bestemming al, van de blauw multi geblokte deken nog niet, w.s. wordt die toch voor de verkoop. Interesse? Mail me gerust!

En de laatste deken is van Granny Square blokjes, mijn eerste poging en ik ben er heel tevreden over. Snel vandaag nog een paar bollen wol (acryl) bij de WIBRA, ZEEMAN en ACTION gehaald in dezelfde kleuren voordat ze het assortiment weer gaan aanpassen, dan kan ik hem nog wat groter maken. Zo'n 70 blokjes voor de aanvulling liggen al kant en klaar en zo'n 20 blokjes moeten nog een zwart randje. Dat gaat wel 3 keer zo groot worden! Lekker! Ik gebruik hem zelf op mijn luie leren stoel...
Karin Robberse - 2Precious.nl

Geen opmerkingen:

Een reactie posten