donderdag 25 oktober 2012

Bidden met je handen

Nieuw project gestart vanmorgen, eentje die ik al lang heb beloofd maar waar het nog steeds maar niet van gekomen is. Comfort Quilten is bidden met je handen en dan heb je tijd en energie maar ook het passende materiaal nodig. Ik had een begin gemaakt met een stoffen lapjes deken maar het lukt gewoon niet om er mee verder te gaan en ik geef er nu gewoon aan toe;  "Loslaten! Komt vanzelf weer terug." 

Maar de belofte liet me niet los en daarom ben ik het op een andere manier gaan proberen en heb de afgelopen maanden wol verzameld in de beloofde kleuren en ja hoor, met een paar van de bolletjes die gisteren bij de post zaten erbij, heb ik nu eindelijk genoeg materiaal! 


Zwart, wit, grijs en felrood. De eerste toeren zijn gedaan, steeds 2 zwart en dan 2 van een andere kleur of materiaal. De eerste keer dat ik op deze manier een deken ga maken, maar als als ik zo naar deze schaal kijk die in mijn vensterbank klaar staat, heb ik er wel vertrouwen in dat het de komende weken tot een mooi geheel gaat worden. 


Bidden met je handen, dus tijdens het maken van deze deken bid ik voor de ontvanger, voor vrede, voor liefde, voor nabijheid van God mogen ervaren, voor kracht, voor wijsheid, voor genezing en dat dat door mag werken elke keer als je hem ziet of wellicht gebruikt. 


Spannend, volgens mij gaat het echt geen weken duren, kan nu al niet wachten op de volgende streep en ben poepienieuwsgierig naar het eindresultaat. Wie herkent zijn of haar beloofde deken? Hij komt er aan? Inclusief uren gebed!
 
Groetjes Karin

p.s. OEPSIE    Klaar!    OEPSIE    3 dagen....


En ze worden morgen ook al gelijk weer weggegeven, 
dus net labeltje er aan genaaid, persoonlijke kaart erbij en ingepakt!

1 opmerking: