zaterdag 11 juni 2011

Nog meer op het internet?

Vroeg ik mezelf ook af... Nog meer op het internet? Is het nog niet genoeg? Een website over hoe je van FIMO sieraden en kralen maakt, een webshop met onderdelen om zelf FIMO sieraden en kralen te maken, een webshop waar je FIMO sieraden en kralen die kant en klaar zijn kunt kopen, elke maand een nieuwsbrief en dan nu óók nog een weblog over Alles van Stof?

Ja dus... want zonder is het gewoon niet compleet. Dit Alles van Stof is zo'n grote plaats in mijn creativiteit aan het innnemen dat het er echt bij gaat horen. En dus dit weblog. Ik wil hem starten door de assortimentjes te laten zien die ik heb verzameld de afgelopen weken. Het is met veel passen en meten een plekje gaan krijgen in mijn atelier, nóg meer opgeruimd, nóg meer keuzes gemaakt wat wel en wat niet kan blijven en ik denk dat ik steeds dichterbij het punt kom dat er hier om me heen alleen nog dingen zijn waar ik écht van hou en die ik écht met plezier maak en dus steeds dichterbij mijn bestemming kom, zoals God bedoeld heeft dat ik zou zijn. Wat Hij bedoelde met de gaven die Hij me gaf, dat ik steeds meer ga lijken op de persoon die Hij ooit op de wereld zette zoals Hij vond dat het goed was. En daarom moest deze Blog er ook nog komen.
De assortimentjes:

Mooi he..... ik vind het alleen al heerlijk om naar de stapeltjes stof te kijken! Die kleurtjes en patroontjes! De ideeën dwarrelen door mijn hoofd, sommige heb ik al uitgevoerd, sommige zijn in proefversie, andere nog alleen geprint met aantekeningen hoe ik ze zou willen maken en heel veel zit gewoon nog alleen in mijn hoofd. Het heeft zón zin om er uit te komen, alleen... waar haal ik de energie vandaan? Van Die het in mij gelegd heeft? Ik denk het...

Karin Robberse - 2Precious.nl

Geen opmerkingen:

Een reactie posten