zaterdag 18 juni 2011

Crazy Patchwork

Als je gericht knipt om precies de afbeeldingen midden in je stukjes stof te krijgen, hou je ontzettend veel restjes stof over. In een tijdschrift en op het internet vond ik de "crazy patchwork" techniek en die heb ik op de vele restjes losgelaten. Eerst met de naaimachine, dat is het gemakkelijkst en het snelst, maar met de restjes van de comfort quilt wilde ik het met de hand proberen, omdat de deken ook helemaal met de hand is gemaakt. Misschien maak ik hier wel een tas van en als de deken af is kan ik die in die tas doen. Gistermorgen (heeeeel vroeg) trouwens vast een eenvoudige tas gemaakt voor mezelf. Hij hangt nu aan mijn stoel met alles wat je altijd bij de hand wilt hebben.
Karin Robberse - 2Precious.nl

Geen opmerkingen:

Een reactie posten